آغازی دیگر

سلام.یادمه وقتی برای اولین بار میخواستم تو وبلاگ یه پست بفرستم خیلی خوشحال بودم چون فکر میکردم که کار خیلی جالبی هست چون اون موقع تعداد وبلاگ نویس ها خیلی کم بود.اما الان دیگه وبلاگ نویس و وبلاگ مثل نقل و نبات همه جا ریخته.اول در مورد خودم بگم.اسم من علی هست حدودا بیست و یک سالمه و بچه رشت هستم سابقه وبلاگ نویسیم برمیگرده به 25 مهرماه 81 که در پرشین بلاگ با نام علی تلفن شروع به کار کردم و پس از گذشت ده ماه به بلاگ اسکای نقل مکان کردم وبا نام علی تلفن و تنهائی هایش مطلب نوشتم و بعد از گذشت یازده ماه از بلاگ اسکای هم نقل مکان کردم و رفتم به بلاگ اسپات.وقتی از بلاگ اسکای نقل مکان کردم دیگه نمیخواستم خاطرات و تنهایی هام رو تو وبلاگ بنویسم به همین دلیل وبلاگی تحت عنوان وبگردی های یک افسونگر تاسیس کردم وشروع کردم به نوشتن مطلب در مورد کامپیوتر،ولی باگذشت دوماه و با اصرار دوستان و اینکه میگن ترک عادت موجب مرض هست دوباره به خاطره نویسی رو آوردم،وبلاگ افسونگر دلسوخته هم همون جایی هست که از این به بعد میخوام توش خاطراتمو بنویسم امیدوارم که نوشتهام ارزش خودن داشته باشه.تابعد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد